17.37, Thursday - Some thoughts

HMV var väldigt bra Mickis! Jag beställde hem SATC the movie och SATC 2 för 9 pund, alltså under hundringen - väldigt billigt!
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har inga SATC avsnitt att titta på och inga filmer att titta på. Kanske nån snäll själ där hemma kan ta hem lite filmer och sätta in på ett USB-minne och skicka till mig? Skulle vara GULD VÄRT! 
 
Får väl läsa lite bloggar och fundera över om det är värt att beställa hem Dawsons creek. Har velat köpt hela boxen länge och vill titta på alla avsnitt och den är billigare här än hemma så det är värt att fundera på i alla fall! 
 
Skoldagen har varit bra. Började med att jag gick till skolan till kvart i tolv, diskuterade lite med Anna angående debatten vi ska ha på samhällen och bara tog det lugnt. Halv två var den svenska, vår lärare var borta så vi fick en uppgift som var klar på en kvart och sen var vi fri att gå. Hål i två timmar, då hjälpte jag andra Anna med matten. Tio över fyra var det psykologi, lämnade in läxan och gick igenom en massa begrepp och satyg. Jag tycker det är intressant och roligt men det är så mycket på en gång! Blir lite smått galen! Men det ska nog gå bra till slut.
 






Kommentarer från er söta läsare.

Nu tror jag att din mor har beställt resa:) Det ska bli så roligt att åka och träffa dig, fast det blev senare än jag hade tänkt, du kommer ju hem precis efter oss nästan, men det gör ju inget då får vi ju träffa dig snart igen.
Ha det så bra, kram kram

2012-09-13 // 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback