17.16, Tuesday - First post today

Snart ska jag boka lite flyg. En tur och retur biljett till Tyskland i början av oktober och en tur och retur biljett hem till Sverige över höstlovet i slutet på oktober. Jag åker öven tillbaka hit med Clara, Alma och Ajla och det ska bli sjukt roligt att ha dem här! När de åker hem är jag "ledig" en dag innan nästa gäng kommer. Mickis, Matilda och Emma kommer, och då kommer vi ha minst lika roligt! Jag längtar! November kommer bli en bra månad det här året.
 
Oktober kommer inte bli så dåligt det heller. Tyskland i början av månaden, sen kommer typ halva släkten (ironin flödar) i mitten av oktober och i slutet av månaden åker ju jag hem över lovet. 
 
Idag har det gått två veckor och en dag sen jag kom hit - och jag har aldrig varit borta från mina föräldrar så här länge. Språkresa på Malta förra året var två veckor, nu slår jag rekord. Har även pratat med Ingmarie på skype, för första gången sen jag kom hit, idag.
 
Nu ska jag ta på mig skorna och traska iväg till Richmond för att ta bussen till Barnes och hämta Elin. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback