16.54, Monday - I've got mail

Så fort jag ser de "finfula" pennorna tänker jag på er, Ingmarie! Du måste förresten fixa ett headset så vi kan prata på skype!

När jag kom hem idag låg ett stort paket under en plastlåda utanför dörren och det var ett paket från bästaste Ingmarie och Stig! Efter att jag handskats med silvertejpen en stund kom jag fram till innehållet: en megabag ostkrokar, två bilpåsar, en personlig kalender och brev. Tack så mycket! Godiset kommer tyvärr ta slut under den närmsta veckan, på sina höjd veckorna men kalendern kommer jag ha användning för hela året och ha att kunna titta tillbaka i som en dagbok, brevet värmer i hjärtat! TACK!

Kommentarer från er söta läsare.

Kom paketet så snabbt? Postade det i torsdags...Visst var den fin kalendern? Stavade kanske lite fel i adressen ini den, men skit samma, jag hoppas du förstår att det är tanken som räknas!
Saknar dej . men snart ses vi. ska bli så roligt! ha det

2012-09-24 // 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback