15.44, Saturday - Best burger I've ever eaten

Det är hett ute! Det är varmare här idag än det varit nån dag hemma den här sommaren!
 
Vi var först på plats i Barnes i alla fall - bäst att vara ute i tid? Det var roligt att träffa allihopa och bekanta sig lite mer med andra. Hamburgarna var suveräna, solen stekte och kamerorna klickade i ett. Det var en bra lunch och eftermiddag. 
 
Efter det åkte jag med Lydia och Mike till Sainsbury. Allvarligt, det är bättre än Tesco! Jag köpte med mig en massa lunch och så för de kommande två veckorna - mer om det i ett annat inlägg!
 
Nu ska jag göra mig av med alla kassar och dricka en massa vatten. Helt otroligt att det är så varmt enda in i september! Vatten, vatten - annars blir det solsting och det passar inte ihop med mina kvällsplaner. Ska tillbaka till Barnes och äta middag och mysa med några tjejer från skolan - supertrevligt! 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Det var ju på sainsbury vi handlade frukost i london :D grymt bra!

2012-09-08 // 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback