14.55, Friday - Just in our school

SSL Olympics. Inspark. Ja, inbetald och färdig till det i nästa helg i alla fall - roligt!
 
Slutat för idag och nyss hemkommen från skolan. Vår läxa i psykologin som vi hade till idag var mer som ett historieprov vi hade i ettan. Fyra stora frågor och kladdra ner allt man kan om det. Det var mycket från ens eget perspektiv men allvarligt! Vi ska ha såna "läxförhör" varje vecka?
 
När jag kom hem låg det rena, manglade sängkläder på min säng. Underbart! Ska byta lite senare, nu är jag helt slut. Har drömt så konstiga drömmar de senaste nätterna att jag vaknar flera gånger. Börjar få migrän känns det som också så det blir en lugn kväll. 
 



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback