14.31, Wednesday - Nearly weekend

Kommit hem från skolan. Nu ska jag titta på Sex and the city, städa och vila lite - har inte sovit så bra i natt.
 
Det var en liten kille som bor i grannhuset som skulle börja skolan idag, och han vägrade somna igår! Han bankade i väggar och skrek, plus att det var sjukt varmt i mitt rum så jag vaknade flera gånger under natten. Därför är jag trött idag, och har inte mycket ork för så mycket. Ska ändå ta mig i kragen och städa upp på mitt rum - jag har sagt det många gånger men det har inte blivit av, men idag måste jag! Sen ska jag till Barnes och passa Elin några timmar. 
 

Detta skulle vi ha gjort i ettan på samhällskunskapen - men jag kommer inte ihåg att jag har gjort det?

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback