11.07, Thursday - Lost in Barnes

Här om dagen gick jag vilse! Det har jag glömt bort att berätta ju!
 
Jag var i Barnes och skulle åka hem, då tänkte jag gå till busshållplatsen och ta en annan väg en den jag brukar. Jag trodde att jag hade full koll på vart jag var men när jag kommer ut på stora vägen så känner jag inte igen mig alls. Inga av de "vanliga" bussarna - bussarna jag åker med - fanns där, så jag tog en annan som skulle till Richmond. En annan sak, för den delen, är att jag trodde att Richmond låg åt vänster eller i alla fall rakt på, men det låt åt höger - helt borta var jag. När busshållplatsen "Manor Road" kom upp gick jag av där i och med att jag bor längs den vägen. Självklart gick jag åt fel håll på denna väg även fast jag kom av vid den korsningen jag går förbi när det är dags att handla på Sainsbury's - allt ser annorlunda ut i mörkret. I alla fall, när jag kom på att jag gick åt fel håll var det bara att vända. Gick nog en mil i "onödan" skulle jag tro, men det var ändå skönt att få en redig promenad. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback