10.22, Thursday - Not much time

Om sexton dagar åker jag till Tyskland, om nitton dagar kommer jag tillbaka. Om trettio dagar kommer mamma, pappa, Ingmarie, Stig och Britt-Inger, om trettiotre dagar åker de hem igen. Om trettiosex dagar åker jag hem och om fyrtiotre dagar åker jag tillbaka med mina stjärnor Clara, Alma och Ajla. Om fyrtioåtta dagar åker de hem igen och om femtio dagar kommer mina andra stjärnor Matilda, Emma och Micaela. Om femtiotre dagar åker de hem igen och om femtiosju dagar kommer Karin, och om sextio dagar åker hon till Afrika. 
 
Sen är det nittiofem dagar till jul och hundratvå till nyår, men vem håller räkningen?
 

Kommentarer från er söta läsare.

Iiih.. Helt sjukt..!! 60 dagar..!?! d: oj oj.. smörj in benen med liniment.. Massera hårt..! Rör mycket på fötterna.. Typ rotera och tåhävningar.. försök att ha bra skor och inte platta converse.. Heller inte kilklackar.. haha.. (:

2012-09-20 // 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback