10.17, Saturday - Not tired for once

Vaken efter tio timmars sömn - skönt! Jag sover fortfarande med fönstret öppet och det är skönt med frisk luft. Till vinterna kommer det bli sjukt intstängt här inne.
 
Den här veckan har gått sjukt fort. Jag inte förstå att det är lördag, känns som att veckan nyss började? Har i alla fall varit superduktig med mina pengar denna vecka. Laddat på mitt busskort en gång - det lär bli en gång till. Köpt mat på Tesco, lunch för fyra dagar och lite gotta blev knappt nittio spänn. Sen har jag inte köpt mer. 
 
Nu ska jag ner och äta frukost. Ett är det BBQ i Barnes, får se vad jag hittar på till dess.
 
Rena lakan.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback