09.38, Tuesday - One Piece

Skola 10.05-12.20, äta lunch, plugga i biblioteket, åka till Kingston med Annina, åka till Barnes och passa Elin ett par timmar.
 
Dagen idag alltså. Ska försöka hitta ett eller flera par klackskor/finskor i Kingston idag, så det blir väl en sväng in på Primark skulle jag kunna tänka mig. Ska öppna fönstret ordentligt nu så det är väl urvädrat när jag kommer hem ikväll - gör det varje dag. Än så länge sover jag med fönstret öppet, för annars blir det för varmt, och Mike sa att han skulle sätta igång elementena snart så jag tror inte jag kommer frysa i vinter i alla fall - hoppas inte det i alla fall! Annars har jag ju min One piece jag kan sova i, och en mysig filt att ligga under!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback