22.25, Tuesday - My day in pictures

På lördag kommer det äntligen besök hemifrån och jag är så taggad! Jag ska äntligen få träffa folk hemifrån och de är ju även fem av mina favoritpersoner så det kommer bli super. Vi kommer göra en massa turistgrejer, shoppa och bara ha det sjukt bra!
 
Idag har varit en bra dag. Sovmorgon, skola, ett par mycket effektiva pluggtimmar och sen stack jag till Richmond för att mysa runt lite innan jag stack till Barnes för att passa Elin. Vi hoppade hage, jag har lärt henne det "riktiga" sättet, vi gjorde läxor, lekte lite, kom på vårt eget handshake och kollade vidoeklipp på youtube - helt okej dag alltså! Allt plugg är gjort för dagen och nu ska jag bara titta på ett avsnitt av Dawson's creek innan sovdags.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback