22.12, Thursday - Germany, Stuttgart and Kirchheim

Tyskland-inlägg igen, och nu har jag kommit till landet. 
 
Fick ett fint välkomnande i Stuttgart av Kim som stod med skylten "Welcome Swedish girl who comes from England" typ och sen blev det kramkalas! Var jätteroligt att träffa henne igen verkligen! Gick till turistguiden och beställde tågbiljetter och sen stack vi till ett högt TV-torn som bjöd på en sjuk utsikt. Åkte sen in till stan och lunchade, kollade lite i affärer och på folk som målade på gatorna och som hade dansshower mitt på stan. 
 
Åkte sen till Kirchheim som Kim bor i och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. "Aaw, I could stay forever" sa jag om och om igen. Det var så pittoriskt, mysigt och helt underbart! 
 
På kvällen stack vi och träffade alla andra som samlats i ett hus där det bjöds på raclette vilket var supergott! Det var även jätteroligt att träffa en massa folk hemifrån - även fast det var konstigt att inte träffa nån av de riktigt nära. En superbra dag som blev väldigt lång, och jag somnade på direkten jag la mig kan jag säga!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback