21.55, Wednesday - Dancing like no one is watching

Ingen tid för att blogga, det är ju lite tråkigt måste jag säga. Hur mycket jag än vill säga att jag inte har tid för att blogga för att jag har det hysteriskt roligt och inte hade ett bekymmer i världen så är inte det sanningen, inte hela sanningen i alla fall. Hysteriskt roligt har jag varje dag här, men just nu går mesta tiden åt skola, plugg och barnvaktning. 
 
Nu tar jag en liten break i plugget, bloggar lite, tittar på lite Dawson's creek och skypar lite. Imorgon är det uppstigning vid nio, ut och springa, äta frukost, in i duschen och sen är det ett par timmars effektivt plugg innan morgondagens enda lektion börjar. Slutar halv tre och då är det hem och stänga in mig på mitt rum och skriva klar uppsatsen - 2000 ord är ju ändå inte speciellt mycket, jag måste bara få fart på fingrarna och ha bra information så kommer det gå bra! Om jag blir klar med uppsatsen imorgon så följer jag med Annina och hennes kompis till Notting Hill på fredag också - måste se det som en sporre!
 
Inte så himla "lätt" som jag först förespråkade...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback