17.07, Tuesday - Halfway there

Jag sitter helt lonely hos Ebba efter att ha "pluggat" lite med henne. Hon har åkt för att barnvakta och jag ska också dra mig om en halvtimme ungefär.
 
Jag sitter för första gången vid en MacBook och jag kan konstatera med lättnad i hjärtat att jag inte skulle vilja ha en. Jag tycker den är lite händig men jag blir mer förvirrad än fascinerad av alla finesser på denna dator. Har i alla fall lärt mig hur man kopierar & klistrar in, scrollar och hur man gör ett snabel a, @! Väldigt stolt över det!
 
Vi håller på med en redovisning till Brittish history and culture, vi ska redovisa om digerdöden så jag har svarat på lite frågor så gott jag kunnat och nu är det klart. Blev lite paff när vår redovisning blev flyttad från imorgon, onsdag till på måndag nästa vecka när vår lärare vet att jag är ledig då? Konstigt värre, får ta den diskussionen med henne imorgon.
 
Tagga barnsittning, wiho...
 
Ebba, tack för att du finns!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback