14.47, Saturday - Party at Maddox

Nu så, jag är ju ändå i London, då måste jag ju uppdatera lite om London också.
 
Förstår inte riktigt. Så fort jag inte bloggar på ett par dagar slutar jag i princip blogga helt, vilket inte är med mening, det bara blir så. Jag glömmer av att jag har en blogg.
 
I alla fall. Igår var vi på Maddox och firade Julia och Ebba och har fyllt/fyller år! Det var super, många från skolan var där, det bjöds på tårta, champagne och en massa dans. Det var en superbra kväll, men - det finns alltid ett men - man får faktiskt MYCKET mer ont i fötterna av klackarna när man inte dricker än när man gör. Träffade även den hittills snyggaste engelskmannen jag nånsin träffat. Han hette Charlie, var från York och var supertrevlig men dansade lite knäppt. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback