14.19, Friday - Oxford street

Igår var jag in till London med Annina efter skolan. Torsdagar är de dagar då vi slutar senast så det passade ju bra i och med att alla affärer har öppet längre på torsdagar av nån anledning.
 
Vi hade inte jättemycke tid så det blev till att köpa lite vykort och en vända in på det gigantiska Primark på Oxford Street. Fick med mig två väskor - en liten svart för jag har ingen liten och en större rektangulär för att ha som skolväska samt en grå munkjacka. Jag tänkte köpa en grå täckväst och en svart klänning med lite paljetter på men det får vänta. I alla fall, 21 pund för dessa tre ting - mycket bra, mycket nöjd!
 
Det som är lite skrämmande med Oxford Street är att de redan har satt upp julbelysning och sånt - inte tänt än tack och lov men ändå, det är inte ens november?
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback