12.46, Thursday - Germany, departure

Nu har jag sammanlagt haft tre bloggfria dagar under en vecka, så det är väl dags att uppdatera lite om min Tysklands-resa. Jag hade det i alla fall super, men börjar från början...
 
Var tvungen att ställa klockan på 05.00, men det gick väldigt bra att gå upp så tidigt även fast jag bara sovit ungefär tre timmar. Tycker det har sin charm att gå upp tidigt och vara supertrött när man ska ut och resa, som att det är en del av hela grejen. Det blev buss och sen tunnelbana innan jag kom till Heathrow. 
 
Det tog knappt tio minuter från att jag kommit dit till jag var incheckad och gått igenom säkerhetskontrollen. Satt mig och åt frukost på Caffé Nero och tittade på flygen som lyfte och landade. Jag älskar verkligen att sitta på flygplatser. Det är sån häftig atmosfär och sån förväntan i luften på nå vis. 
 
Gick runt och köpte lite presenter till min tyska vän innan jag gick till gaten, planet lyfte 08.40 och jag kom fram vid elva tiden. 
 
Fortsättning följer...
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback