08.53, Friday - Hate my life

Jaha, da gick man upp tidigt i onodan da.
 
Hatar verkligen nar man har sovmorgon utan att man vet av det. Framforallt nar halva andra klassen har blivit informerad om det men inte den andra. En forklaring kan vara denna: var larare i denna kurs, ledarskap & organisation ar ekonomilarare, sa typ alla fran ekonomi visste om det men inte natur och sam. Mmhm, en forklaring var det, men det gor det inte mer okej for det.
 
Det ar val bara att forsoka se det fran den ljusa sidan - vi har ju ingne lektion i alla fall. Borjar inte forran halv elva sa jag ska forsoka fa lite plugg gjort. I och for sig kan jag bara fa psykologi gjort da det ar det enda jag har med mig till skolan och jag orkar inte ga hem igen for da kommer jag bara satta mig vid datorn. Sa nu gick jag upp en vaning och isolerar mig fran allt i en och en halv timme innan svenskan borjar. Tjingeling!
 
Psykologi-plugg it is.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback