22.05, Wednesday - My cousin and myself

Orkar inte lägga ut fler bilder från röda matten nu, får bli imorgon istället. 
 
Tänkte istället uppdatera lite om den kommande helgen. Då kommer min kusselusse Karin hit och vi ska ha en helg full av mys. Vi ska bo på lägenhetshotell, mysa runt som bara vi kan, turista lite också säkert och vi ska SJÄLVKLART gå på Breaking Dawn - part two. Får ont i magen av vetskapen att det är jättemånga som sett den men inte jag då jag varit på premiären de senaste filmerna. Samtidigt vill jag bara skjuta upp det och vänta så länge som möjligt bara för att jag inte vill att det ska ta slut...
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Annie

Hej! Jag undrar en sak om din tid i London som elev på Svenska skolan i London :) Lärde du känna/träffade många engelska elever i din ålder? Tex de som går på skolan som Svensks skolan hyr lokaler av. Eller träffade du bara andra svenskar?

2012-11-19 // 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback