22.03, Monday - Mid term break

Hur börjar man egentligen ett inlägg efter så lång tid frånvarande? Efter bara några dagars frånvaro blir jag som så att jag tycker det är jobbigt att gå tillbaka och förklara vad som har hänt och sen börja om på nytt - nu har det gått flera veckor, och flera händelserika veckor också kan jag säga!
 
Det har varit superjobbigt med en massa plugg, en vecka hemma i Årsunda, en massa besök och helt enkelt inte mycket tid till att blogga över huvud taget. Nu är det så här att jag är mycket för bilder på min blogg men jag tycker inte om att lägga upp bilder utan förklaring, och jag orkar inte förklara allt som hänt i ett inlägg, så jag börjar lite smått med HÖSTLOVET!
 
Det var mycket rännnande, många att träffa och mycket att göra. Det kändes superkonstigt att vara hemma en kort vecka och sen vara tvungen att dra därifrån igen, att säga hej då en gång till... i alla fall, några höjdpunkter var att träffa en massa efterlängtade människor, mysa runt, en vinterdag med snö å allt, gosa med kattern å Bella och äta "svensk" mat som jag har saknat. Jag var även med mina sköningar till Storvik och red på Matildas häst - det var verkligen superroligt, som jag saknar att rida måste jag verkligen säga!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback