19.51, Friday - The end of life as we know it

Sverige ligger under ett snötäcke medan delar av England har översvämning. I London har det ändå varit väldigt bra väder, tycker jag - men då sägs ju London ha Englands bästa väder också. Det är soligt och friskt i luften, det har blivit jäkligt kallt och imorse var det till och med frost ute. 
 
Nuså, slut på väderprognosen... min poäng är att det inte är mycket vinter här, vilket jag tycker känns ganska skönt - även fast jag ser fram emot och hoppas att det kommer vara ett par meter snö i Sverige när jag åker dit över jul. Men även fast det är mindre vinter här så har jag väldigt mycket större julkänsla och julglädje. Det är inte fy skam lär jag säga! Och kanske inte heller helt otippat då London är helt utsmyckat med en massa julbelysning och julmarknader, inte minst på Oxford Street...
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback