18.24, Friday - Friday night IN

På måndag är det meningen att jag ska kunna fem kapitel om ekonomi, företag och organisationer. På tisdag är det meningen att jag ska kunna faktorisera, p/q-formeln och nollpunktsmetoden på matten. På onsdag är det meningen att jag ska kunna en massa verb, ordfraser och uttal på ett fett kapitel i italienskan. Skulle även vara awesome om jag kunde få ihop ett första utkast av samhällsuppsatsen för att få respons på den och skicka in skiten så det är ur vädret... men när ska det hinnas med då? Har även en halv bok att läsa ut som jag ska ha två bokprov på, ett på svenskan och ett på engelskan. 
 
Annars så... kändes av nån anledning som att jag var med i Pelle Svanslös nu imorse då kyrktornet stack upp över hustaken med månen tätt intill.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback