18.20, Saturday - Ginger thins and swedish festive drink

Inge barnvakt idag, sjuka barn. Det var ju lite tråkigt, inget plus på kontot och nu har jag en kväll jag inte vet vad jag ska göra. Var halvvägs på väg när jag fick meddelandet - det var mitt eget fel då jag har satt i mitt svenska nummer och inte meddelat dem om det förrän nu - så jag klev av och tog en promenad hem genom regnet. Gick in en vända på Sainsbury´s först och handlade lite saker till Anninas och min matlagning imorgon och sen blev jag dyngsur av allt regn och alla bilar som plaskade vatten på mig. 
 
 Kanske kan vara skönt att bara slå igång en söndagsfilm - även fast det är lördag - och äta lite pepparkakor och dricka lite julmust. Bädda ner mig i sängen ordentligt... börjar bli sjuk, på riktigt känns det som då halsen skaver och hela min mun är ful av sår. Ha en bra kväll!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback