15.24, Thursday - I'm on my way back

 Sitter i skolan i vantan pa psykologilektion som borjar om nastan en timme. Fick reda pa essaskrivningen pa svenskan idag - jag fick ett E och jag var superlattad. Hade det varit jag i ettan och fatt E hade jag typ fatt panik och velat gora om det men nu kanner jag bara... jakla tur att jag blev godkand, for det kandes verkligen som att jag inte visste alls vad det var jag skrev om och att jag lika garna hade kunat failat helt.
 
Naja, jag ar for taggad for helgen for att analysera betyg och vad jag skulle ha skrivit o.s.v. Nu vill jag bara njuta av en sjukt bra, fullproppad och festlig helg och sen bara bli klar med denna termin sa jag kan aka hem och salma kraft till varterminen.
 
Efter psykologin blir det en promenad in till Richmond for att ta bussen till Barnes och passa Elin ett par timmar. Ikvall ska jag plugga litegranna. HA DET!
 
Home is wherever your heart is.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback