11.12, Wednesday - Use your head and follow your heart

Sitter i skolan och har haltimme. Borjar med engelska om typ tjugo minuter, sa har last lite i Mr Pip men formodar att vi ska fa fortsatta med vara redovisningar och kika pa den sista delen av Great Expectations.
 
Nar jag kommer hem ska jag ha varldens pluggstuga. Ska lasa ungefar sextio sidor ur Ledarskap & Organisation boken, borja pa samhallen och gora lite italienskauppgifter. Nasta vecka har jag prov i L&O, matte och italienska, och om tva veckor ar det deadline pa inlamningen av samhallen, sa kanner att jag maste borja nu for att inte sitta och ha panik dagen innan som jag alltid annars brukar gora.
 
Ska ocksa ga och lagga mig tidigt idag da jag kannar att sju timmars somn ar alldeles for lite somn for mig pa en natt, som jag fick idag. Maste anda saga att det var vart det da filmen var suveran och bioupplevelsen pa The Coronet cinema i Notting Hill var awesome!
 
Favorit i repris.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback