- It's almost like you had it planned -

Även fast jag kämpar och står i när det gäller skolan, och håller god min så är jag väldigt skoltrött. Även fast jag kommer gå i skolan under detta år nu också, och kanske mer intensivt så kommer jag ändå bo i England, alldeles utanför London - och jag känner att ett miljöbyte under ett år kanske kan vara till stor hjälp vad gäller skol-trött-heten? Jag har länge funderat på ett år på High School i USA men eftersom jag vill gå ut skolan så fort som möjligt så kändes detta mycket bättre då de går efter svenska skolverket - så jag kommer tillbaka till Bessemer för att ta studenten med min fina klass där om ett år.
Jag kommer alltså gå på ett amerikanskt universitet i Richmond, lite sydväst om London. Där har svenska skolan hyrt in sig i en del av universitetet så jag kommer då ha en väldigt fin skola att gå till under hela mitt nästa skolår!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback