- What do I want to be when I grow up? Happy -

Min vän Julia ska åka på ett High School Year i USA under hösten och kommande vår, så jag tänkte länka till hennes blogg här! Jag har själv funderat på att åka dit på high school men gick på moln när jag hittade svenska skolan i London. Jag får allt jag önskade och mycket mer - ett år i ett annat land, lära mig av en ny kultur och ett "nytt" språk + att jag nu inte behöver gå om när jag kommer tillbaka + mina föräldrar kan hälsa på när de vill + jag kan åka hem när jag vill. 
 
När jag tänker efter nu så hade jag nog fan inte klarat av att åka till USA, även fast jag älskar landet! Jag hade inte klarat av att lämna allt hemma i Sverige under ett helt år. Jag skulle aldrig orkat gå om ett år eftersom jag bara vill bli klar med skolan. Nu känns London som det bästa för mig, och det känns inte som att jag valde London utan att London valde mig! Om trettiofyra dagar ses vi!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback