17.57, Sunday - Trip with my pals

Igår var en jäkligt rolig, äventyrlig och underbar dag med mina fina brudar. Vi tog skotrarna till Hornberget där vi grillade korv, men hade det inte varit några där innan oss hade det inte blivit några korvar grillade eftersom vi glömt både ved och tändstickoor hemma... men vi fick fart på det som fanns i alla fall!
 
När vi skulle därifrån började ohärligheter. En av skotrarna vägrade att starta, så vi stod nog där i en halvtimme innan vi fick fart på den - men vi klarade det själv i alla fall! Sen när vi skulle åka hem åker man över två, inte jättebreda, broar. När Alma och Clara åkt över en åkte de rätt ner i ån istället för att svänga - PANIK! Men de kom upp i alla fall och något rädda och med gasen i botten åkte de ner i ett dike och fastnade rejält där! Tur i alla fall att de inte gick genom isen på ån! Jag åkte för att hämta pappa men när vi var tillbaka var skotern uppe ur diket och tjejerna var helt lyriska! "Ja, det var några här och hjälpte oss, och de bara LYFTE skotern, bara så där!" Haha, det var riktigt roligt i alla fall, en dag att minnas! Sen blev det paketöppning - de hade jättemycket paket till mig mina fina och jag hade varsin Victoria's Secret påse till dem med några småsaker.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback