17.17, Saturday - Playing with fire

Mitt golv är fullt av papper, böcker och anteckningsblock. Jag har pluggat, på riktigt - men jag har inte kommit nån vart på samhällen. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja? 
 
Måste försöka göra som jag brukade göra med mina hemska historiauppsatser förra året. Söka upp bra länkar och böcker för att sen plocka ut info därifrån. Nästa jobbiga sak - den ska skrivar med fotnoter vilket kommer ta tid. Nästa jobbiga sak - den får högst vara 6 sidor. Okej att det är kvalitet och inte kvantitet som räknas, men min kvalite kommer när jag får skriva och diskutera mycket... nu måste jag välja klokt och banta ner som satan i mina diskussioner. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback