17.06, Monday - Nobel dinner

Nobelmiddag i lördags, och jag ångrar verkligen att jag inte tog med min systemis istället för kompaktisen. Den börjar faktiskt balla ur tråkigt nog. Tag jättelång tid på sig att fokusera och sen knäpper den inte lika fort som den gjorde förut. Har bestämt mig för att göra mig en investering på mellandagsrean i år...

I alla fall, det var en superbr kväll som började med att träffas hos Ebba för lite prat och dricka innan vi drog vidare till lilla skolan där det skulle hållas. Alla var superfint uppklädda och i och med att det hölls i idrottsalen var den en blandning av "lågstadie-disco"-känsla och high school bal med pluntan som gick runt bland oss. Det var mycket nomineringar och priser, mycket dans, god mat och det hela avslutades fint med ett par champagneduschar.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback