16.24, Wednesday - The shopaholic of me

Italienskalektion, fick reda på hur jag ligger till och det med glädje i och med att det inte känns som att man gör så mycket på den kursen. Sen en tjock håltimme där jag åt clementiner och tittade på julkalendern, efter det engelska, sen gratis lunch i skolrestaurangen - gratis är gott - innan en chill samhällslektion. 
 
Efter skolan stack jag in till Kingston för att fördriva lite tid. Jag hamnade på Primark, såklart, och köpte en kappa! Eller, en wannabe kappa som inte var en lång kappa. Väldigt billig i alla fall, nedsatt från trettio till tio pund - underbart! Köpte även en BH från La Senza och en lite julklapp... till. Varför är det alltså så med mig och julklappar? Hur som helst, nu är det färdigshoppat för i år, i London
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback