11.37, Thursday - I'm going down

Jag har suttit med samhällen i tre och en halv timme nu. Vad har jag skrivit? En inledning och bakgrundsfaktan. Allvarligt, det här tar sån lång tid att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är heller inte så att man egentligen inte vet vad man ska skriva, men ve är begränsade på en sida för bakgrundsfaktan och det var näst intill omöjligt. Jag skrev, tog bort, gjorde om, skrev om på nytt men nu orkar jag inge mer. Det är två rader för långt men jag kan inte ta bort mer nu. 
 
Min hjärna är körd så jag ska "belöna" med med käk och julkalendern, får skriva analysen imorgon och skippa utgång. Känns inte roligt alls men vill bli klar med det här nu!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback