22.02, Monday - Sex and the city

Det känns som att flygen ska största ner i huset för att vi bor så nära flygplatsen!
 
Jag var nyss in till Annina och bjöd på lite Marabou och Ahlgrens bilar. Jag ska hålla mig vaken till efter elva eftersom det då är dags att ta en till kur av superkapslarna! Tänkte fördriva tiden med att titta på några Sex and the city avsnitt! Sen ska jag försöka somna med alla flygen! Imorgon är det skola från halv tio till, när då? Ingen aning. Men bra kommer det bli i alla fall.
 
Förresten, vi sprang på Natalie på stan idag. (Låter som jag har gjort stan redan och fått en massa vänner, men sanningen är den att vi stötta på henne i bilen på vår runda genom Richmond och alla mina nyblivna vänner förutom Annina bor i Twickenham). I alla fall. Natalie bodde i denna värdfamilj förra året och säger att den är bäst! Hon hade tydligen varit lite blyg när hon kom hit men nu var hon så framåt, pratade flytande engelska och allt! Tänk, det kan vara jag nästa år!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback