20.16, Monday - Hello from London

Joh banana jag är fan i London! Kan inte fatta det, känns helt sjukt!
 
Flygresan gick bra. Det jobbigaste jag gjort är att se mams och paps vända ryggen till och gå mot utgången på Arlanda - jag vet inte när jag kommer träffa dem igen. Kommer de och hälsar på snart eller ses vi inte förrän om två månader, det är frågan det. 
 
Jag delar som sagt "hus" med en till svensk som heter Annina. Vi fick bestämma vilken som skulle få ha det stora rummet och vilken som skulle få ha det lilla rummet + kontoret. Jag var givmild och tog det lilla rummet. Jag är glad över att det är en stor säng - 140cm ändå, jag hade tänkt mig 80! Badrummet är över förväntan - kaklat, badkar och fräscht!
 
Vi fick en rundtur i bil runt om i Richmond - vi åkte genom hela Richmond park och i staden! Förresten, vill ni veta vad vi fick till middag - klart ni vill! "Förrätt" majskolv, "huvudrätt" ceasarsallad, "efterrätt" kiwi och jordgubbar. Allvarligt, så gott! Jag är nöjd med familjen - de verkar väldigt trevliga och sociala, jag är nöjd med läget - typ 5-10 minuters promenad till skolan, jag är nöjd med mitt rum - 140 säng, fräscht och trådlöst felfritt internet! Förresten, fick några förkylningskapslar av min värdfamilj som såg lite mysko ut, får se om de hjälper!
 
Hörs snart igen!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback