19.01, Thursday - Noot such a great day

Tre kommentarer från tre av mina favoritpersoner. En dag som igår hade jag blivit superglad. En dag som idag gråter jag.
 
Det började som en bra dag, jag klev upp, gjorde ingenting, åt frukost, stack till skolan. Inte för att gå i skolan utan för att träffa den engelska familjen. De verkar jättetrevliga och de visade mig runt i Richmond - vart barnen gick i skolan (bakom min) och vart de bodde och sådär. De tyckte att det kändes bra, jag tyckte att det kändes bra men hon visste inte hur hon skulle göra med de två dagarna jag inte kan hämta ungarna från skolan, så hon skulle höra av sig om ett par dagar. 
 
Sen gick det bara utför. Jag har tappat bort min kamera, please don't be that mad mams and paps. Jag vet precis vart jag måste ha glömt den och jag hoppas att en snäll själ lämnat in den till security på skolan. Jag har typ panik över det och det var inte meningen! Jag förstår verkligen inte hur jag kunde glömma den där... :'(
 
Sen skulle vi gå på en promenad till Kingston, det var mitt under denna mördarpromenad jag märkte att min kamera var borta. I alla fall, alla trodde att det skulle ta kanske en halv timme att gå dit men en mil senare var vi framme. Det var ingen mördarpromenad vad gäller att det var jobbigt, men efter att gått barfota i mina converse igår och fått början på skavsår blev det idag tusen gånger värre. Båda mina lilltår och ena hälen är alldeles röd/genomskinlig om det nu går. 
 
Bättre dagar har jag haft, men även sämre. Girls, dinner is ready. Missären får fortsätta efter middag, skitdag.

Kommentarer från er söta läsare.

Hur går det med fossingarna? Kan du ha skor på dig eller går du barfota om dagarna =) Hoppas kameran kom till rätta! Jag vill veta vad ni har för väder, här har det skitregnat hela hela dagen, men det är ju inget nytt, som vanligt alltså.

2012-08-31 // 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback