18.23, Tuesday - Just hanging in my bed

Första dagen i skolan - en massa information, nya lärare och klasskompisar. Det känns bra!
 
Sen blev det vandring i Richmond, Vodafone är min nya operatör till telefonen och jag har köpt Oyster card och laddat med £10, sen blev det block köpta på Tesco också - så det behövs inte skickas! Klassen känns jättebra! Mitt schema är jättebra! Lärarna verkar jättebra! Min värdfamilj verkar jättebra! Allt känns bra nu! Det är andra dagen bara än, men det känns bra! Snart kommer väl hemlängtan och knackar på, men jag tror att jag kommer klara av att liksom "inte öppna dörren". 
 
Imorgon går vi i skolan enligt schema. På torsdag ska vi ha lektioner till lunch och sen ha teambuilding (skönt att jag inte börjar förrän halv två på torsdagar så jag har sovmorgon till tolv då då!) och på fredag är det lektioner enligt schema. Förresten! Jag ska läsa italienska istället för spanska i år! Har även skypat med min italienska vän hemma i Sverige, mela mitt bena!
 
Schemat ser ut som följande denna termin: Måndag börjar jag kvart i nio med italienska, engelska, matte, lunch, ledarskap & organisation, internationella relationer och slutar klockan fyra. Det är längsta dagen! Tisdag börjar jag fem över tio med samhäll, matte sen slutar jag tjugo över tolv. Det är kortaste dagen! Onsdag börjar jag kvart i nio med italienska, internationella relationer, engelska, lunch, samhäll sen slutar jag tio över två. Torsdag börjar jag halv två med svenska, hå-ååååål, psykologi sen slutar jag kvart över fem. Det är senaste dagen. Fredag börjar jag kvart i nio med ledarskap & organisation, svenska, psykologi, lunch, matte sen slutar jag tjugo över två. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Slapp schema..! (: Nu hinner du träna massor.. Haha..

2012-08-28 // 19:36:04

Kanske lite dum fråge hehe, men pratar ni engelska eller svenska i skolan, eftersom det är en svensk skola? :)

2012-08-28 // 22:06:24

Snart förstår jag väl inte vad du skriver, för snart blir det väl engelska per automatik :) Hoppas allt är riktigt riktigt bra iallafall, stora bamsekramear från mig

2012-08-29 // 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback