16.41, Wednesday - So hungry

Sitter i skolans bibliotek och vantar pa att Annina ska sluta for dagen. Da drar vi till Richmond.
 
Jag har spidit planer for helgen med mina klasskompisar. Pa fredag blir det troligtvis middag nanstans i Richmond och sen far vi se vad kvallen leder till. Lordag drar vi nog in till London. Sondag ska vi nog dra till East eftersom det skulle vara jattemysigt dar. En av mina klasskompisar har bott har ett ar sa det kanns bra att ha nan som vet vart man ska och vad man ska se och sa.
 
Har aven blivit rekommenderad at en svensk familj for att sitta barnvakt av en klasskompis, och sen har jag skickat ett sms till en engelsk familj som ville ha hjalp att hamta ungarna fran skolan. Far se om jag far natt svar for det skulle vara roligt att gora det for en engelsk familj eftersom man far in mer engelska da.
 
Jobbigt att skriva utan aao, men det funkar. Just nu ar jag sa hungrig att jag tror jag dor, sa maste val kopa natt innan vi sticker till Richmond. Ha det bra!
 
Bytte forresten fran Internationella relationer till Brittish history and culture idag! Internationella relationer verkade sa himla trakigt och kursen var aven pa svenska, och jag ville lasa en kurs pa engelska - darfor bytte jag!

Kommentarer från er söta läsare.

Gör det du tycker är bäst. Men om jag var lika tuff som ju du är, så skulle jag kanske välja den engelska familjen, men då är du ju iofs usppbunden varje kväll nästan, men du hinner ju göra nåt kul efte r att du slutat ändå.

2012-08-29 // 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback