15.30, Friday - In my neighborhood

Excuse me, I lost my camera yesterday, so I wonder if you've got in a chilly red Nikon? Oh you did, well thank you very much!
 
Ja! Ja, ja, ja, ja! JAAAA! Min kamera blev inlämnad igår av en snäll själ och nu är den där den hör hemma igen. Har tagit lite bilder på mina nuvarande hemkvarter och vägen hem från skolan idag, som jag tänkte dela med mig av om nån vill se hur jag bor.
 
Ikväll ska vi åka till South Kensington och äta på nån restaurang, sen får vi se åt vilket håll kvällen går åt. Jag tänkte ta en promenad till Richmond och ta lite fina bilder runt om i "centrum" och vid Richmond bridge och lite så - det är så himla fint här! 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, titta på lite sex and the city och göra lite läxa. Vi har fått läxa i italienska - typ tre sidor egna antekningar om en massa siffror, färger, hälsningsfraser och så. Det är muntligt dock så det känns helt okej! Sen har vi fått i psykologi också. Sex olika begrepp som vi ska kunna namnen och definitionen på och sen ska vi läsa tio sidor i vår bok. Ska nog städa lite också med tanke på hur det ligger kläder överallt i mitt rum...
 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback