- What makes you beautiful -

Heej har nyss börjat läsa din blogg och hänger inte med riktigt så jag undrar om du kan skriva en kort sammanfattning på vad du ska göra i storbrittanien?:) tack på förhand!
 
Hejsan Matilda! Jag har själv tänkt tanken att jag kanske kommer få läsare som jag inte känner och som inte vet vad jag ska ge mig iväg på - så självklart kan jag göra det! Kort och gott kan jag säga att jag blev uttråkad vid tanken att läsa mitt andra år på gymnasiet i Sverige så jag ansökte till Svenska skolan i London - och kom in. Jag kommer alltså plugga i London, Richmond. Jag kommer gå helt enligt svenska skolverket och kommer efter detta år komma tillbaka till Sverige för att ge mig på student-året med min "gamla" klass. 
 
För att gå lite längre än så kan jag förklara lite närmare. Richmond ligger i Stor-London och det tar mellan en halvtimme till flera timmar att ta sig till/från centrala London. Det är beroende om man åker bil, buss eller tunnelbana samt när man åker. På nätterna går det bara nattbussar vilket tar mycket längre tid! Jag kommer bo i en värdfamilj och ha ungefär en kvarts promenad till skolan. 
 
Jag åker om tio dagar, så just nu håller jag på att packar, planerar en massa hej-då'n och så. Undrar ni nått mer är det bara att fråga, jag svarar gärna! :)
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Så perfekt det låter! Ska själv börja första året och vill åka som utbytesstudent till England när jag ska börja andra året. Blev verkligen jätte glad när jag läste på din blogg att man kan åka iväg och studera i England utan att det året inte gäller så man kan sedan återgå till sin gamla klass. Jag ska läsa naturvetenskapsprogramet och jag undrar finns det på den skolan du ska gå på i london? Och kan man gå in på den skolan på nätet och läsa mer om den samt om man vill åka som utbytesstudent?

2012-08-18 // 11:25:34
» Li

Gillar du One Direction? Med tanke på din rubrik? ;) hehehe

2012-08-18 // 12:34:29

Hur mycket kostar det? Om vi nu utgår från att skolan man går på inte har nåt sammarbete som kan ge en bidrag! :)

2012-08-19 // 01:03:14

Hat du träffat one direction?

2013-01-11 // 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback