- What is and what should never be -

Två veckor kvar idag, sen sitter jag på flyget till mitt nya hemland. Udda tanke.
 
Vi är i mitten av vår semester och sitter nu i bilen och ser hur landskapen susar förbi utanför. Det får mig att undra över hur landskapen ser ut i England. Jag vet hur det ser ut i London, i London har jag varit förr. Men hur ser det ut utanför staden. Hur ser det ut ner mot kusten eller upp mot Skottland? Det måste jag tvunget kolla upp när jag kommer dit. 
 
Vi har åkt från Ullared och den mesta shoppingen är ur världen. Jag har handlat för kanske ungefär 1600:- och är supernöjd. Jag har köpt lite presenter men mest bra att ha saker till mig själv och för flytten till London. När jag kommer till Göteborg ska jag försöka hitta nått till värdfamiljen - men vad köper man? Jag har tänkt köpa en kokbok med svensk husmankost på engelska då, men mer då?
 
Mycket packning, mycket shopping. Jag har fått med mig två stora fulla kassar från Ullared.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback