- Three weeks to go -

Om tre veckor kommer jag sitta i mitt rum för de kommande tio månaderna och förhoppningsvis skriva ett "jag lever"-inlägg. Det finns risk för att jag inte kommer ha internet första kvällen, så bli inte rädda om ni inte hör från mig på en gång...
 
Just nu känns det i alla fall sjukt bra att allt är på g. Jag har börjat min sista vecka på jobbet efter elva månaders slit. Jag planerar in träffar med underbara vänner - försöker så gott det går i alla fall. Jag skissar över en packlista och funderar på att köpa vakuum påsar och bara ta med mig en väska. Jag längtar till fem dagar på semester i Ullared, Falkenberg och min favoritstad - Göteborg. Jag har skickat mitt brev till en stipendiesida och snart ska jag leta reda på en massa att skicka det till. 
 
Tre veckor går fort. Att jag ska jobba fyra dagar, vara på semester fem dagar, fylla år en dag och vara på Bessemer några dagar av den tiden samt klämma in en massa fester, filmkvällar, fikadejter och biobesök gör mig livrädd - för tiden kommer gå FÖR fort! 
 
Samtidigt som jag inte vill annat än att åka så kommer det vara sjukt skumt att inte börja skolan med min "riktiga" klass, inte sova under samma tak som min familj och att inte kunna ta en spontan tripp till Gävle med mina vänner. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback