- Thank you for this time -

Sista dagen på jobbet avklarat efter elva månaders slit. 
 
Hade jag inte jobbat på Vendator hade jag aldrig kunnat åka till London. Därför är jag så otroligt tacksam för att jag fått min tid på företaget och att allt gick så fort från att jag sökte till att jag fick börja jobba. Hade det inte varit för mina fina kollegor och säljcoach hade jag slutat för längesen. Därför är jag så otroligt tacksam för att jag träffade de underbara människorna jag träffade som förgyllde mina arbetsdagar och gjorde att jag stod ut med långa bussresor och jobbiga kunder och inte sa upp mig i vintras. Hade det inte varit för Julia, min nyfunna vän och klasskompis på gymnasiet, hade jag aldrig ens haft ett jobb och möjligheten till ett skolår i London hade inte funnits. Därför är jag otroligt tacksam över att jag träffade dig och att du rekryterade mig till Vendator. 
 
Det som är så roligt är att jag inte hittade broschyrerna om London förrän i slutet på oktober, november nån gång. På Vendator började jag jobba redan i mitten av september - jag visste alltså inte alls i början vad jag sparade pengar till. Jag får för mig att det var i mitt ovetande. Att det var ödet. 
 
Tack för min tid!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback