- Next week London is my home town -

Det är idag, imorgon och på söndag kvar. Waow, icke lång tid, icke lång tid alls.
 
Onsdag: 
- Ryggbehandling 07.30
- Städa en sista gång på firman.
- Sticka till banken, sälja lite fonder och betala första räkningen.
- Städa och rensa ut en massa skit ur rummet.
- Bädda rent i sängen. Gör nog det på måndag morgon så jag får komma hem till en ren och nybäddad säng på höstlovet!
- Packa lite smått.
 
Torsdag:
- Till skolan för att umgås med klassen.
- Hämta ut betyg.
- Luncha med mina fina vänner.
- Packa lite smått.
 
Fredag:
- Städa lite i huset.
- Tvätta en massa kläder.
- Klippa gräs.
- Laga lite mat.
- Avskedsmiddag för släkt och nära vänner till familjen.
 
Väskan väger nu ungefär 21.5kg. Lite kläder som jag ska ha med ligger i tvätten och jag tvättar för fullt, sen ska jag fixa om vad gäller kabinväskan också. Sex and the city boxen ska med. Jag får inte glömma några viktiga saker. Inga viktiga papper. Måste slå in paketen till värdfamiljen. Mycket att göra på så lite tid...
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hoppas du får det jättebra i London Maria! och att du tar dig tid att blogga! :) kram

2012-08-24 // 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback