- I've never been a heartbreaker -

Fem dagar kvar till avgång. Fem dagar kvar i Sverige. Fem dagar och sex nätter. 
 
Idag har jag varit med min klass på Bessemer som började skolan idag. Det kändes sjukt konstigt att de börjar skolan och jag fortfarande har sommarlov. Om en vecka har jag haft min första skoldag, fått min schema och ligger kanske och chillar i min framtida säng, eller så kanske jag tar en promenad för att utforska Richmond eller så kanske det blir till att skypa lite.
 
En to-do-list innan avfärd.
 
Onsdag: 
- Ryggbehandling 07.30
- Städa en sista gång på firman.
- Sticka till banken, sälja lite fonder och betala första räkningen.
- Städa och rensa ut en massa skit ur rummet.
- Bädda rent i sängen.
- Packa lite smått.
 
Torsdag:
- Till skolan för att umgås med klassen.
- Hämta ut betyg.
- Luncha med mina fina vänner.
- Packa lite smått.
 
Fredag:
- Städa lite i huset.
- Laga lite mat.
- Avskedsmiddag för släkt och nära vänner till familjen.
 
Lördag:
- Stälda lite i huset.
- Avskedsfest för vänner.
 
Söndag:
- Packa det sista.
- Städa rummet.
Uppdatering: MYS MED KARIN!
 
Måndag:
- Bädda sängen.
- Bila till Arlanda.
- Flytta hemifrån!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Du glömde en viktig sak på söndag.. MYS med Karin..!! (:

2012-08-21 // 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback