- It'a not easy when it's hard -

Sista jobbdagen i Sverige på i alla fall tio månader - både skönt och vemodigt.
 
Nu när det är fyra dagar kvar börjar det pina ihop sig med packningen. Jag har varit och tjuvat kläder som jag nu måste tvätta innan jag lägger i dem i väskan igen. Jag måste kika över övervikten i kabinväskan och se om jag kan flytta över nått till resväskan. Kanske lägga block och plattång i resväskan och lite kläder i kabinväskan? Jag som trodde att det skulle vara en omöjlighet, men 23kg resväska och 8kg handbagage kommer funka! Tänk vad mycket jag skulle ha fått plats med om jag skulle ha haft en till väska...
 
Två hundra pund att röra mig med när jag kommer till London. Undrar hur länge det räcker...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback