- I'm so excited, and I just can't hide it -

Tredje inlägget för idag - men idag känner jag mig extra taggad! Nu vill jag bara packa väskan och dra iväg!
 
Det känns helt sjukt att jag sitter och planerar en lunch med mina fina vänner här medan jag sitter och pratar med en annan tjej om allt vi ska göra i London och hur roligt vi ska ha. Jag har skrivit med två tjejer som ska åka med samma flyg som mig till London, och ena ska gå i samma klass som mig och den andra i ekonomi-klassen. Usch vad konstigt det lät att skriva den ena och den andra, jag måste ju börja namnge mina nyfunna framtida vänner. Emma kommer gå i samma klass som mig och Agnes i ekonomi-klassen. 
 
Jag skrev i alla fall till Agnes tidigare idag såhär: "man vill ju självklart uppleva london till fullo både på dagtid och nattid men mest bara skaffa vänner för livet och ha så roligt att jag kommer le flera år efter att jag kommit hem." 
 
Jag börjar fatta det lite nu faktiskt. Jag ska faktiskt flytta till LONDON!
 
Under hösten/vintern/våren kommer det här vara min utsikt när jag går från skolan och hem dit jag ska bo under mina tio månader. Rochmond Hill!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Usch.. Jag börjar oxå fatta det.. Du åker typ snart..!! Kommer ju sakna dej så himla mycket min älskade lilla lillskrutt..!

2012-08-10 // 00:47:26

Usch.. Jag börjar oxå fatta det.. Du åker typ snart..!! Kommer ju sakna dej så himla mycket min älskade lilla lillskrutt..!

2012-08-10 // 00:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback