- Home is where ever my heart is -

Tolv dagar kvar. Jag börjar få panik. Inte för att jag ska flytta. För att jag inte har fattat att jag ska flytta än!

För det är ju det jag ska göra, jag ska faktiskt flytta. Hur konstigt det än låter. Jag ska bo i England i tio månader. Även om mitt rum i ”mitt” hus alltid kommer vara hemma så kommer jag inte bo där många nätter under dessa månader. 

Hur långt bort jag är flyttar. Om det så är till andra sidan av jorden eller bara till en annan del av Sverige. Hur länge jag än bor där. Hur mycket det än känns om hemma. Hur mycket det än är hemma. Ett hemma kommer alltid att vara ”Gula huset i Berga”. Efter dessa tio månader kommer jag ha ett till hemma. England, London kommer att vara ett hemma.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback