- First day on a brand new planet -

- Mini-piller. CHECK!
- Morgonrock. CHECK! 
- Vakuumpåsar. CHECK!
- Underkläder. CHECK!
- Handväska. CHECK! (Fast en liten väska, ska försöka hitta en större i modell som jag vill ha i Göteborg eller så)
- Resväska. Jag har bestämt mig för att göra på väskorna jag har hemma.
- Schampo, balsam o.s.v. CHECK!
- Torrschampo. CHECK!
- Sminkborttagning. CHECK!
- Mascara och annat smink. CHECK!
- Smycken. Köpte ju på Ur&Penn och det får räcka!
- Plugg grejer. Block, pennor, överstrykningspennor, sudd o.s.v. CHECK! (Eller ja, block i alla fall. Tror Ingmarie skulle fixa pennor och överstrykningspennor och sudd har jag så det räcker och blir över. En almenacka som saknas nu bara)
- Adapter.
 
Då var det adapter kvar att köpa då. När jag kommer hem på onsdag blir det att ta upp alla kläder från källaren, packa upp allt från kassarna och försöka mig på en packlista. Får se om det blir en stor väska på 23kg och en ordentlig kabinväska och handväska på 7kg eller om det blir två resväskor och försöka hålla mig på 30kg och litet handbagage...
 

Kommentarer från er söta läsare.

ååh så himla avis på dig! Vill också flytta till London! Du får i alla fall ha det så bra!

2012-08-13 // 22:37:37
» Anna

Ta en adapter sen tar du med dig en skarvsladd som det finns flera uttag på :)

2012-08-17 // 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback