- All of a sudden I miss everyone -

Jag har skivit en packlista nu på ungefär ett a4 på word. När jag kommer hem ska jag försöka börja på det omöjliga.
 
Packningen kommer bli en lång process för mig. Jag har bestämt mig för att försöka klara mig på en väskapå 23kg och en kabinväska på 7kg. Jag känner att mer kan jag bara inte ta med mig för jag kommer vilja köpa så mycket nytt att jag inte kommer hinna använda allt ändå. Men det blir tufft. Får köra på "antingen den eller den" helt enkelt, för allt kan jag inte ta med mig. 
 
Filmer och serier till exempel, bara onödigt att ta med mig. Min värdfamilj är skyldiga att ha internet till mig och då kan jag lika gärna titta på nätet. Schampo, balsam och sånt blir det en uppsättning - sen köper jag helt enkelt där. Kläder kommer bli svårt, skor kommer bli ännu svårare - men det kommer gå. Det måste gå.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback