- A new look of my website -

Fjärde augusti idag - tjugotre dagar till jag åker!
 
Även fast det bara är drygt tre veckor till dess att jag åker så känns hela den här grejen så himla långt bort. Jag tycker det fortfarande känns som juni, men nu har i princip hela sommaren bara blåst bort. Hela juli har jag jobbat bort, och så länge jag fortfarande jobbar kommer det kännas sjukt långt bort. Men nu är det  bara fem jobb dagar kvar, mån-fred nästa vecka. Sen har jag sjutton dagar lediga som jag kan tänka på, drömma om och ha ångest över min flytt till London. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så jag kan komma dit nån gång, för även hur mycket jag kommer ångra det i början och även fast min livs besparing går åt för att kunna göra det här - så har jag en stark känsla av att det kommer vara så jäkla värt det!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback